Promocja Made in Italy w Polsce, dzięki nowej współpracy Mille Sapori i Casa Gheller

0
1023

10 września w Restauracji San Lorenzo w Warszawie odbyła się impreza inaugurująca rozpoczęcie współpracy Mille Sapori z marką Casa Gheller, w której uczestniczyli Ambasador Włoch w Polsce Aldo Amati, Dyrektor Włoskiego Instytutu Handlu Zagranicznego (ICE) Antonino Mafodda, export manager Casa Gheller Flavio Geretto, manager działu win firmy Inalca Food & Beverage Sandro Randazzo, CEO Mille Sapori Plus Luciano Pavone oraz przedstawiciele Ambasady i managerowie z branży. Współpraca między Włochami a Polską staje się coraz ważniejszym elementem działalności Mille Sapori i Grupy Cremonini, do której należy, dlatego razem starają się intensywnie promować jakość produktów włoskich i prawdziwego Made in Italy. To właśnie z tego powodu padła decyzja o rozpoczęciu współpracy z marką Casa Gheller, będącej częścią Grupy Villa Sandi, która wpisuje się na listę najważniejszych partnerów biznesowych Mille Sapori. Prosecco Casa Gheller to produkt tradycyjny pochodzący z najwyższej jakości terenów Valdobbiadene, a jego wyjątkowa jakość polega na niezwykłej dbałości o recepturę produkcji, która pozostaje niezmieniona od początków działalności firmy po dzień dzisiejszy. Jak stwierdził Sandro Randazzo „Casa Gheller to nie tylko produkt, ale również marka o niezwykłej historii, którą chcemy promować na całym świecie, zwłaszcza teraz kiedy prosecco zostało uznane za dziedzictwo Unesco, co oznacza, że należy je chronić i podkreślać jego wyjątkową wartość.” Casa Gheller to jedyne prosecco w ofercie Mille Sapori, przeznaczone dla kanału Horeca w dostępnej cenie. Aby promować tę nową i wyjątkową współpracę, Mille Sapori planuje w najbliższym czasie serię eventów z degustacją wina w największych polskich miastach.