Kampania ICE promująca włoskie produkty rolno-spożywcze

0
129

W ramach inicjatyw na rzecz promocji włoskich produktów spożywczych organizowanych przez biuro ICE w Warszawie ruszyła „kampania cyfrowa” we współpracy z platformą e-commerce FRISCO.PL uznaną za największą platformę e-commerce w branży spożywczej w Polsce, która w samym tylko obszarze warszawskiej metropolii ma ponad 100 000 klientów.

Kampania skupia się przede wszystkim na autentyczności produktów włoskich (w 100% oryginalnych). Konsumenci odwiedzający platformę znajdą tam Strefę Włoska z ofertą ponad 500 włoskich produktów oznaczonych trójkolorowym symbolem. W celu ułatwienia zakupów, produkty włoskie podzielono na kategorie (sery, napoje bezalkoholowe, pieczywo, przyprawy, wędliny, itp.). Kampanię wspierają również banery i reklamy w 40.000 gazetek promocyjnych, które trafiają bezpośrednio do domów klientów FRISCO.PL, a także publikowane na profilach facebookowych platformy.

Kampania promocyjna będzie realizowana do czerwca 2021 roku. „Dzięki tej inicjatywie – mówi dyrektor Biura ICE w Warszawie, Antonino Mafodda – z łącznej liczby 83 włoskich dostawców obecnych na platformie FRISCO.PL aż 25 firm po raz pierwszy jest obecnych w polskiej przestrzeni e-commerce, co udało się osiągnąć dzięki kampanii informacyjnej przeprowadzonej latem ubiegłego roku przez centralę ICE we Włoszech. Jestem również wdzięczny Ambasadzie Włoskiej, która wspierała nas w kontynuowaniu naszej pracy w zakresie promowania włoskiego agrobiznesu poprzez skupienie się na kanałach cyfrowych. Pomimo wzrostu naszego eksportu do Polski w sektorze rolno-spożywczym, o wartości blisko miliarda euro, nasze produkty pozostają produktami niszowymi i wciąż mają trudności z wejściem do tradycyjnych, wielkopowierzchniowych punktów sprzedaży detalicznej. Z tego powodu kanał e-commerce może okazać się pierwszym krokiem do zagoszczenia na stałe na stołach polskich konsumentów”.

tłumaczenie pl: Karolina Wróblewska