SANA w Bolonii przepustką na europejskie rynki produktów naturalnych

0
65

Polska Izba Biznesowa we Włoszech CAPI wraz z Targami w Krakowie oraz Warszawską Izbą Gospodarczą dla polskich firm z branży kosmetycznej i żywnościowej na targach SANA w dniach 8-11 września zorganizują na stoisku CAPI PIBW ( pawilon 29 stoisko B59) spotkania B2B oraz zapewnią wsparcie na każdym poziomie. Jednocześnie Izba zaprasza wszystkie firmy włoskie chcące zaistnieć na rynku polskim do kontaktu.

SANA w tym roku ma swoją 34-tą edycję. W 1988 roku jako pierwsze targi w Europie otworzyły swoje drzwi na świat produktów organicznych i naturalnych, z zamiarem udzielenia głosu niszowym i wysoce innowacyjnym produktom, przewidując, że do nich należeć będzie przyszłość.

– Na naszym stoisku stworzymy możliwości krajowym brandom kosmetycznym bio, green do spotkań z potencjalnymi partnerami z Włoch, którzy mogą wprowadzić polskie firmy na rynek w Italii. Podobna koncepcja będzie w pawilonie zdrowej żywności, herbatek i suplementów diety, gdzie swoją ofertę będą prezentować Targi w Krakowie (zapraszając międzynarodowe firmy do Krakowa na targi HoReCa w listopadzie)– powiedziała Ewa Trzcińska, prezes PIBW CAPI i dodała:

– Mam zaszczyt poinformować, że targi SANA entuzjastycznie przyjęły naszą propozycję zorganizowania FOCUS DAY POLONIA, o czym poinformowała na konferencji prasowej Claudia Castello, odpowiedzialna za organizację

targów. Nasza Izba w sobotę 10 września będzie miała możliwość na jednej z głównych scen targów zaprezentować szerokiemu międzynarodowemu gronu potencjał polskiej branży kosmetycznej i spożywczej, ale i przedstawić polską gospodarkę. Razem z nami będą m.in Agnieszka Szymecka- Wesołowska, światowy ekspert, jeśli chodzi o prawo żywnościowe, Barbara Minczewa, dyrektor rzymskiego oddziału Polskiej Organizacji Turystycznej czy Grażyna Grabowska, prezes Targów w Krakowie. Nie zabraknie przedstawiciela Polskiej Izby Biznesowej we Włoszech CAPI (Agnieszka B. Gorzkowska, wiceprezes Izby) czy przedstawiciela włoskich dystrybutorów, z powodzeniem wprowadzających markę RESIBO na tym rynku, czyli Brazzale Distribuzion

SANA W PIGUŁCE

34. edycja Międzynarodowej Wystawy Produktów Organicznych i Naturalnych SANA zgromadzi wystawców i kupców z sektorów takich jak: żywność, kosmetyki naturalne i organiczne, ekologiczny styl życia. Obok targów SANA odbędzie się też Sanatech, profesjonalna wystawa poświęcona sektorowi ekologicznej i zrównoważonej żywności i rolnictwa, hodowli zwierząt oraz wellness.

Pielęgnacja ciała i uroda – SANA jest punktem odniesienia dla certyfikowanych i naturalnych kosmetyków, z obszarem w całości poświęconym pielęgnacji ciała, suplementom i ziołom. W 2022 r. będzie to kluczowe miejsce spotkań dla świata biznesu w sektorze naturalnych i zrównoważonych kosmetyków i suplementów, które stają się coraz ważniejsze zarówno dla profesjonalistów, jak i w życiu codziennym.

PIBW zapewnia wsparcie logistyczne i merytoryczne na każdym etapie przygotowań do targów, np. profesjonalne tłumaczenie materiałów, wsparcie w kontaktach z organizatorem, zapewnienie tłumaczek i hostess na czas trwania eventu.

– Mawia się, że Włochy są rynkiem dla najlepszych. Na pewno jest to rynek dla biznesu o wypracowanej, stabilnej pozycji w kraju pochodzenia. Włochy nie są wskazane jako kierunek internacjonalizacji dla firm, które, tracąc pozycję w Polsce, chciałyby podratować swoją sytuację finansową. Włochy to rynek dojrzały, w wielu sektorach nadal chłonny, ale wymagający odpowiedniego przygotowania i odpowiedniej strategii. Wymaga odpowiedniego wsparcia, które my jako Izba możemy zapewnić, a targi SANA, na które zapraszamy przy naszym wsparciu mogą stać się dla firm przepustką do wejścia na ten i okoliczne rynki – dodała Ewa Trzcińska, zapraszając do kontaktu bezpośrednio z Izbą na targach – pawilon 29, stoisko B59 lub mailowo ( et@capiplit.eu)

Focus Day Polonia odbędzie się w sobotę 10 września od godziny 14,30 w OPEN THEATRE, pawilon 28