Eutheá, nieformalna włoska elegancja

0
114

Marka oraz kolekcja Eutheá narodziły się z miłości Cristiny Cerruti do mody i krawiectwa. Pasja, która swoje początki ma w atelier ojca, przeobraziła się w doświadczenie zawodowe, pozwalające jej, na własnej skórze, doświadczać rozwoju obyczajów i roli kobiet we współczesnym świecie. Rozwijając swoją karierę jako projektantka, Cerruti obserwowała ewolucję kobiecej roli w społeczeństwie. Ta, wraz z upływem czasu, przestała być ściśle podzielona między zacisze domowe, w którym dominowały nieformalne stylizacje, oraz to związane ze środowiskiem pracy. Kobiety dążyły do emancypacji i samorealizacji, czego manifestacją były stylizacje dla wielu z nich nieodpowiednie i niesprawdzające się na co dzień.

W odpowiedzi na to, Cerruti zaoferowała stylizacje klasyczne i eleganckie, które jednocześnie są nowoczesne i funkcjonalne. Projektantka zaproponowała w swojej kolekcji otwartość na modne detale i różnorodność kolorystyczną, począwszy od strojów idealnie podkreślających atuty każdej sylwetki, których nie może zabraknąć w szafie żadnej kobiety, pragnącej wyjątkowym stylem zaznaczyć swój wdzięk i kobiecość, ale też siłę i determinację.

Misją firmy jest sprzedaż w przystępnych cenach odzieży zaprojektowanej i wyprodukowanej we Włoszech. Aby osiągnąć te cele skoncentrowano się z jednej strony na uważnym poszukiwaniu i wyborze dostawców, a z drugiej na użyciu możliwie najbardziej funkcjonalnych systemów sprzedaży, by dotrzeć bezpośrednio do klienta.

Materiały stosowane do realizacji odzieży dobierane są bardzo uważnie, z dbałością o komfort i dopasowanie. Wszystkie tkaniny pochodzą z Bielli, Florencji i Neapolu, gdzie zaopatrują się najbardziej prestiżowe domy mody włoskie i zagraniczne. Klient otrzymuje produkt wyjątkowej jakości w przystępnej cenie, który sprawdzi się w kontekście formalnym i w codziennych stylizacjach. Podstawowym kanałem sprzedaży jest handel online, polegający na najlepszych usługach logistycznych na rynku i oferujący konsumentowi politykę dostaw i zwrotów w celu zmiany rozmiaru, która pozwala na optymalne wrażenia zakupowe.

Dzięki takiemu mechanizmowi sprzedaży, klient ma nielimitowany dostęp do poszukiwanego projektu bez względu na sezon, co zapewnia poczucie komfortu i satysfakcji oraz pozwala poczuć się kobiecie tą najpiękniejszą w każdych okolicznościach.

Wejście marki Eutheá na rynek włoski od początku wzbudziło duże zainteresowanie kobiet funkcjonujących w różnych kontekstach społeczno-gospodarczych, a już niedługo ubrania naszej marki założą również celebrytki i osobowości telewizyjne. Obecnie naszym priorytetem jest promowanie i eksportowanie wzoru nieformalnej włoskiej elegancji. Dzięki parze znajomych z Wrocławia, w ostatnich latach mieliśmy okazję lepiej poznać Polskę i Polaków i chcielibyśmy, aby to właśnie ten kraj stał się jednym z pierwszych kierunków sprzedaży poza Włochami. Dzięki dynamicznemu rozwojowi klasy średniej, który można zaobserwować w ostatnich latach, to właśnie Polska jest dla nas jednym z pierwszych potencjalnych odbiorców wysokiej jakości produktów Made in Italy. Społeczeństwo w ciągłym rozwoju, które może pozytywnie przyjąć propozycje marki Eutheá, przeznaczone dla kobiet, które chcą się wyróżniać i podkreślać swoją osobowość poprzez kanony stylu, elegancji i sposobu eksponowania noszonych ubrań. Chęć otworzenia się na rynek Polski zmotywowała nas do przetłumaczenia strony internetowej na język polski. Aby zaistnieć na rynku, rozpoczęliśmy współpracę z Confindustria Polonia, dynamiczną siecią biznesową, zajmującą się integracją systemów przedsiębiorczych obydwu krajów. Dzięki temu mogliśmy uczestniczyć w wydarzeniach organizowanych w najważniejszych miastach w Polsce, podczas których kobiety ubrane były zgodnie ze stylem Eutheà. Natomiast wśród czytelników Gazzetta Italia zostanie ogłoszony konkurs, w którym będzie można wygrać ubrania marki.